lauantai 6. syyskuuta 2014

Uusia tuulia

Nyt olen ottanut yhteyttä kolmeen kasvattajaan, joille on tulossa pentuja lokakuussa. Kaikki yhdistelmät ovat kiinnostavia, mutta yksi on ehdottomasti yli muiden ja siitä nyt jännityksellä pentua odotan. Kasvattaja, jolta minulle oli tämä menehtynyt pentu varattu, tuntee tämän kasvattajan hyvin ja oli suositellut minua hänelle. (Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty?) Joka tapauksessa minulla on ehkä edes aavistuksen paremmat mahdollisuudet saada yhdistelmästä pentu, mikäli uroksia tulee.

Jos nyt mistään näistä ei tärppää, saan pennun varmasti tämän tuntemani kasvattajan seuraavasta yhdistelmästä, mikäli astutus vaan onnistuu ja pentueeseen syntyy uroksia. Tämä yhdistelmä menee kylläkin todennäköisesti ensi vuoden puolelle, mutta hyvää kannattaa odottaa.

Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki menisi hyvin tämän odottamani yhdistelmän osalta ja minulle riittäisi pentu.


Lilleri-Lällerin selkä on leventynyt ja nisät turvonneet, joten näyttää melko lupaavalta, että se olisi tiine. Kysehän voi toki olla valeraskaudesta, mutta eiköhän parin viikon sisään pysty jo varmaksi sanomaan. Kuvassa Lilli ennen astutusta, vertailukuvaa nykytilanteesta ei nyt valitettavasti ole, mutta ensi viikolla käyn kotipuolessa ja lupaan napsaista valokuvan.

Huomenna sitten pääsen katsomaan ja kuvaamaan tätä corgipentuetta, josta minulle olisi pitänyt pentu tulla. Siitä lisää sitten huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti